Saturday, December 24, 2011

Christmas make-up

Un machiaj de seară,special pentru sărbători.



Poza nu este foarte clară,deoarece,a fost redimensionată pentru a putea să o încarc pe blog.

Culorile sunt aplicate în ordinea numerotării din imaginea de mai jos.



Am aplicat alb mat(culoarea 1)în colţul intern al ochiului şi sub sprâncene,apoi pe toată pleoapa mobilă şi în colţul extern al sprâncenelor,am aplicat alb sidefat(culoarea 2).La jumătatea pleoapei mobile,am folosit roşu mat(culoarea 3),apoi am aplicat în colţul extern al pleoapei mobile şi în pliul ochiului,albastru închis sidefat(culoarea 4).Deasupra albastrului din pliului ochiului am aplicat roşu mat(culoarea 3)până spre colţul extern al ochiului.La sfârşit,am folosit o pensulă pentru blending pentru a estompa linia de contur dintre culorile de fard diferite.Nu am folosit tuş sau creion negru pentru că am vrut să fie puţin mai simplu machiajul,am aplicat cu o pensulă cu vârf subţire(cea pentru gloss),aproape de gene din colţul extern spre jumătatea culorii 3,albastru înschis sidefat(culoarea 4).Nu este nici o problemă dacă aplicaţi tuş sau creion negru,fiecare după preferinţe.

Am încercat să explic pe înţelesul tuturor cum am realizat acest machiaj.Sper să vă placă rezultatul.

Despre ce trebuie să ţinem cont în realizarea unui machiaj cât mai reuşit,o să postez cât de curând.

Acestea fiind scrise,vă doresc:"Sărbători fericite alături de cei dragi,multă sănătate şi pace-n suflete!" 






No comments:

Post a Comment